Skip to content

Slunovrat s Pohanským kruhem (24.6.2017, Brno)

Červenec 3, 2017

komentáře 2 leave one →
  1. Petan permalink
    Červenec 3, 2017 8:19 pm

    Ahoj Kamaradi,
    byl jsem tam s vama a jsem za to rad! I kamaradce Evce se to moc libilo…
    Doufam, ze se zase brzy sejdeme.

    Petan

    • viking Bramborák permalink
      Červenec 10, 2017 3:15 pm

      Já tam zase nebyl, ale příště si vás už najdu a doufám, že nebudete skejťáci a jako vikingové vikingovi mi dáte pár drobáčků na vajnos a nejlíp i na tabáček, kdybych vás mohl slušně poprosit, já mám na něj pořád velikou chuť, víte?

Zanechat Odpověď

