Skip to content

Setkání pohanů ve SLUNEČNÍ ZÁTOCE 2017

Květen 12, 2017
tags:

komentářů 36 leave one →
  1. Miroslav "Frostík" Mráz permalink
    Červen 6, 2017 6:21 am

    Nemohli by si Andreos s Kryserkou vyměňovat osobní hodnocení duševního stavu mimo tyto stránky? Tohle už jsme tady měli a někteří lidé to pak spojují s členy PK. Brzděte pánové.

    • Kryserka permalink
      Červen 12, 2017 2:42 pm

      Ok, navrhuji Pytlíkovi přemístit se do Stokorcového lesa. Jinak mu musím poděkovat, máloco mne rozesmálo tak, jako jeho charakteristika Respektu! Čtu si to stále dokola a opravdu smekám svou čepičku se žaludu hluboce dolů! Jeho hněv pak je spíláním téměř básnickým a má v sobě i cosi kněžsky vznešeného, skoro jsem viděl koutkem oka temný oblak stahujíc se nad ušima nebohého hlodavce, z něhož za chvíli zasviští Perunův posel na jeho ušatou veveří hlavu.
      Mistře Pytlíku, pokud začneš vydávat protihavlistický list, budu tvým prvním předplatitelem a doporučím tě všem ostatním krysám, veverkám i jiným hlodavcům včetně samotné veliké Rattatoskr!

      Tak my si s brůkem idem nadávat jinam, abysme vám hen nerobili haňbu.

      • Tyrfing permalink
        Červen 13, 2017 11:51 am

        Slovenstina Ti moc nejde 🙂

      • Kryserka permalink
        Červen 14, 2017 1:29 pm

        Slovenščina? A na to si přišél jak? Já nésu žádné myjavské miškéř, o Moravském Slovácku si eště neslyšél?

  2. Bohuslav Svatoš permalink
    Červen 1, 2017 10:47 pm

    Největší zmrdi a skurefsyni demonstrují svoje zmrdství tím, že povyšují svoje osobní animozity nad obecný zájem, kterýmžto je úsilí o jednotu domorodého společenstva. Dokážu pochopit, že Andreosův akademický styl a jistá mimoděčně přiznaná ješitnost nasírá leckoho. Ale stejně si řikám, že jen těžkej mindrák a komplex intelechtuální méněcennosti může někoho motivovat k tomu, aby Andreose až samoúčelně napadal a praktikoval tak poněkud zoufalý duševní striptease.

    • Kryserka permalink
      Červen 2, 2017 9:06 am

      To už je osudem těch, kdo se v životě berou smrtelně vážně a po kýblech kol sebe sypou své nevyžádané rady, odkoukané v kině Osvěta. Ale nemyl se, já mám Pytlíka, stejně jako Veležrece, rád. Jsem sběratelem exotů, a nadto jeho mne nabubřelost baví, jeho nedůtklivost rozesmívá a jeho všeználkovství inspiruje.

      Umřel brouk Pytlík Andreos a duše z jeho těla
      s posledním pšoukem smrdutým hned k bráně Pekel spěla
      Sám Satan strašný, rohatý však zařval na něj zkrátka:
      Ty do předpeklí táhni šašku, mezi nekřtěňátka!
      Tvé hříchy jsou jen hříchy děcka a mezi ně tak patříš
      a neopovaž se mi ještě někdy klepat na mříž!

      Snad podfukem či omylem však k branám Vallhaly
      dorazil poté Pytlík, ač mentálně pomalý.
      Však přísný vlastník Gungniho mu hlasem mocným děl:
      Tys na hubě jen bojoval, tak mazej pěkně k Hel!
      Ta zuří však i protestuje a nakonec pláče:
      Mám zde zrádce i sraby všechny, však nechci toho sráče!

      Ni Hádes, Pluto, Veles, Jama, k němu nečuchli,
      též Anup, Ahpuch, Erekšigal, Mictlatecuhutli.
      Od bran zahrady plné panen hnal jej Mohamed.
      Sešla se tedy rada bohů, rozhodnout měla hned.
      Jak tedy dopad Andreos? Byla to vážně síla:
      pod stromem světa za Rattatosk její bobky sbírá.

      • Kryserka permalink
        Červen 2, 2017 9:08 am

        Hnidopichům a Andreosům pak opravu – správně je samozřejmě Mictlatecuhtli – aztécký Pán mrtvých..

      • Bohuslav Svatoš permalink
        Červen 2, 2017 11:00 pm

        Kryserko no paráda, to je ale „neafektovanýho nadhledu od nepotrefený husy“, která básnicky doznala, že si fakt neléčí žádnej mindrák.

  3. Fíba permalink
    Červen 1, 2017 6:30 am

    K místním hádačům: Možná by jste se fakt měli sejít, třeba se vzájemně profackujete k nějakým kompromisům. 🙂

    • Červen 1, 2017 8:28 am

      Ale že jsou ty Zátoky, souvěrče Fíbo, fajn, že? Bez debilů? 😀

      • Fíba permalink
        Červen 1, 2017 2:23 pm

        Tak já byl na dvou zátokách a dobrý. Příští rok asi už taky pojedeme. Ty nejhorší práce na domku už budou letos hotový, pokud jde o mojí práci. Časem se ještě bude dělat vršek, ale to už bude na firmy. Jinak o víkendu u nás byl Frostík a říkal jsem mu, že bych vám mohl vytesat runový kámen. Přivezli mi ho kamarád a brácha autem od Gabrety, ale nakonec už ho sem nikam dávat nebudeme, mám tu už jeden a ten stačí. Takže pokud budete schopní si ho odvést, můžeme se domluvit, budu ho tesat na zahradě a je velký jako ty větší kameny na Gabretě. 🙂

      • Červen 1, 2017 4:41 pm

        No, to budeme jedině rádi! To se domluví, neboj 🙂 . Díky, myslím, že i Míra ze Zátoky bude rád 🙂

      • Andreos permalink
        Červen 1, 2017 3:20 pm

        Myslič
        Opravdu není důvod mě nepřímo označovat za idiota a debila – já se přece jen bráním prokazatelným nesmyslům a nehoráznostem onoho individua. A to zcela po právu, protože se dlouhodobě vůči mně choval jako prase (vyzýval mě, ať táhnu se oběsit před redakci Respektu apod.) a neustále blábolil mimo mísu, když mi podsouval pravdoláskařství. Příčinou je jeho trolení, já sem píšu minimálně. Dvakrát jsem psal, že to není nic proti Pohanskému kruhu a jednou jsem se i omluvil, za zaplnění tohoto vlákna mimo téma.

      • Kryserka permalink
        Červen 1, 2017 4:05 pm

        Pytlíku, ty jsi nám pěkně nedůtklivý broučínek, ale já s tebou soucítím, i když jsi nenapravitelný tupý, arogantní, zakomplexovaný hlupák. Ale nedráždi zdejší chlapáky zase příliš, pamatuješ se ještě, co s tebou chtěli udělal kdysi tesaříci? Tak aby s tebou neprovedli totéž, nebo ještě něco horšího – ty jejich sekery…
        Řešení, které jsem tvé rusožroutské výsosti již v minulosti laskavě doporučil, by tvému okolí ušetřilo mnohou srážku s blbcem a pobavilo ve zprávách dosti lidí, kteří nehltají Taberyho sračky, kup si tedy ráno místo Respektu a Lidovek tentokrát třebas Ohníček a Sluníčko a popřemýšlej si, pokud jsi tak náročné činnosti vůbec schopen, někde pod svým oblíbeným portrétem Merkelové, Havla nebo Kalouska – jak vidíš, jsem vůči chudákovi jako jsi ty samá tolerance – nad tímto elegantním řešením mnoha vleklých problémů tvých i tvého politováníhodného okolí. Teď to neřeš, vyspi se na to, nerad bych, aby ti prdla žilka.
        A nezapomeň si dnes před tím, než půjdeš spinkat, dobře počíst v Pravidlech českého pravopisu, brouku.
        Ty se vůbec bereš setsakramentsky vážně, ještě víc, než Veležrec, a to jsem myslil, že tomu už nedá na frak nikdo. Neuvažoval jsi o nějaké medikaci? Třebas trnkové kapky, nezkusíš? To prý na chorobnou sebedůležitost zabírá…

      • Andreos permalink
        Červen 1, 2017 4:59 pm

        No je načase to definitivně ukončit, protože s ultrahovady a ultramagory jako Kryserka je jakákoli smysluplná debata naprosto vyloučená. Napsal jsem ještě jednou, že jsem pro vystoupení z EU a proti intervencím USA, a jen že v Rusku nevidím alternativu proti západnímu úpadku, ovšem tvrzení, že chce napadnout Evropu, je podle mě jen hysterie (agresivní jsou hlavně USA). A že Respekt je podle mě prolhaný plátek. Přesto mám od něj opět na talíři pravdoláskařství, Respekt a „rusožroutství“. Pošahaností a debilitou překonal i psychopata Miloše neblahé paměti, což je opravdu výkon.

        Respekt jsem skoro nikdy nečetl, a ani Ohníček, já čtu hlavně odborné knihy, což pole pro tebe nedosažitelné. Dokonce jsem nedávno jednu napsal, bude postupně uveřejňována na s těmito stránkami spřízněném webu, možná i vydána. To jen abych prezentoval, nakolik jsou tvé řeči o mé osobě, jako že jsem hlupák, relevantní a věrohodné. To je rozdíl mezi inteligentním lidmi (jako já) a póvlem (jako jsi ty) – jedni čtou a píšou knihy, druhým akorát padají z huby exkrementy plné sprostoty a pošahanosti.
        No nic, vrať se k četbě knížek pro děti od Sekory, to je zjevně jediné, na co máš. Zvláště si pak čti Kroniku města Kocourkova, mezi jeho obyvatele bys totiž perfektně zapadl. A rochni se dál, ty otravná arogantní kupko hnoje, na samém dně stoky lidské blbosti, ubohosti a pošahanosti. Já však tuto stoku opouštím (kontaktem s tebou jsem se bohužel na tuto úroveň snížil) a už tě nechám se v ní rochnit samotného. Jistě zase něco napíšeš, čímž budeš jen dále dokazovat, že jsi kolosální koncentrovaný sud těchto ohavných lidských vlastností, který nemá na to se ze dna oné stoky dostat. Já to ovšem už číst nebudu.

      • Fíba permalink
        Červen 1, 2017 7:14 pm

        Myslič: Kamen bude s největší pravděpodobností s Hromovládcem a určitě ho vytesám ještě letos. Bude to tak na týden práce, takže až si budu chtít dát pracovní odpočinek od rekonstrukce domku pustím se do toho. Fotky budou u mně na fb a nebo na Jitřence. Odvoz se pak může domluvit. 🙂

      • Červen 2, 2017 6:16 am

        Fíba: Tak to bude super, díky 🙂 .

    • Kryserka permalink
      Červen 1, 2017 9:27 am

      Já nejsem proti, jsem vždy zvědavý na nové exoty. Kdyby si o to Pytlík s Veležrecem třebas střihli kámen nůžky papír, už mohl být zvolen i ten Pohanský papež, co po něm tady i jinde věčně volají. Druhej z nich by pak mohl být oním Pohanským papežem jmenován Generálním inkvizitorem a už by to jelo, ve jménu Peruna.
      Já bych takovou historickou chvíli zdokumentoval pro budoucí poučení všeho pohanstva.

    • Andreos permalink
      Červen 1, 2017 9:51 am

      Proti vašemu sdružení vůbec nic nemám, to jsem už přece psal. Reagoval jsem výhradně na onu arogantní kreaturu jménem Kryserka, a to až po tom, co se do mě opakovaně a úplně nesmyslně (např. trpí bludem, že jsem pravdoláskař) navážel přes půl roku. Ale ani na něj už reagovat víc nebudu, nemá cenu ztrácet čas s někým jako je on.

      • Kryserka permalink
        Červen 1, 2017 4:28 pm

        Ano, Pytlíku, srdce mi až zaplesalo nad tvými slovy – jsem kreatura, které jde z cesty i piraňa, mamut či šavlozubý tygr – dal bych ti tu obrázek, leč netuším jak, broučku, a odkazy zde pohanům házet nechci, nevím, zda o takový plevel v diskuzích stojí.
        Ptej se však strýčka Google na „kryserka“ nebo ještě lépe „scrat“ – a uzříš mne v celé mé kreatuří kráse!

    • Tyrfing permalink
      Červen 1, 2017 10:28 am

      Prvni oficialni holmgang v Ceske republice? 🙂

      • Kryserka permalink
        Červen 1, 2017 4:23 pm

        Zuřivý agresivní hlodavec proti slavnému hmyzu, i když velmi nevypočitatelnému a každý mi asi potvrdí, že silně přežití schopnému? To by bylo hodně nesportovní, hlavně kdyby mi Pytlík sáhl na můj posvátný žalud. To bych se před Otcem padlých styděl za takové vítězství, levoruký Strážce přísah mi buď svědkem! Ale třebas bychom mohli dát bitku v bahně, nebo souboj v chlastání, nebo kdo snese víc ran do palice peškem, nebo souboj v pojídání vajec natvrdo, nebo cokoli co nezkazí legraci a hlavně Pytlíka nezmrzačí. Nechtěl bych pak vidět slzičky nevinných dětí, že umřel hrdina jejich knížky, to bych si nemohl vzít na svědomí.
        Ale musím říct, že bych se bál se s ním servat na lasa, dobře pamatuji co onehdy proved chudákovi Ferdovi. On viděl v kině kovboje, on se nezdá! Ale k čemukoli jinému kromě las a špagátů jsem ochoten.
        Jedno by mně zajímalo – on je Pytlík taky pohan? Pokud jo, tak je to po Vevežrecovi první, který je ještě nedůtklivější než běžný jehovista. Samozřejmě že vidím, že se hmyzák samotný za pohana považuje, ale to ještě houby znamená, neb za Napolena, Alexandra Velkého, Caesara nebo Ježíše se taky placama považuje moc lidí. Ale – je to i podle vás pohan, tenhle pošuk?
        Mně připomíná svou mentalitou spíš mormona nebo jehovistu, popřípadě nějakého pravoslavného fanatika či emerického evangelikála.

  4. Kryserka permalink
    Květen 31, 2017 4:03 pm

    To kino. Jak se jmenovalo? Nebo máš problémy s gramotností, Brouku?

  5. Kryserka permalink
    Květen 31, 2017 4:01 pm

    To kino, blbe. Jak se jmenovalo?

    • Andreos permalink
      Květen 31, 2017 4:47 pm

      Kryserka
      Nemusíš se ptát dvakrát – na rozdíl od tebe já otázce porozumím hned napoprvé – i když s tvou intelektuální úrovní je zjevně taková věc těžko pochopitelná. A nebo je to projev tvé očividně se prohlubující pošahanosti a lability, že v rozsahu dvou minut píšeš tutéž otázku? Odpověď na otázku, kde se vylíhl Brouk Pytlík neznám. Já jsem knihu Brouk Pytlík (či jak se to jmenuje) nikdy nečetl. Četl jsem Ferdu Mravence, ale to ještě za mých dětských let, to už je dlouho. Je však mimo jakoukoli pochybnost vidět, že ty ses dál než k četbě Brouka Pytlíka a Ferdy Mravence evidentně ještě nedostal. To je jasně vidět z toho, že pro tebe je znalost obsahu knihy o Brouku Pytlíkovi kritériem gramotnosti.

      Obecněji
      Tímto končím definitivně komunikaci s tímto trotlem, který se do mě kdysi z neznámých důvodů začal navážet. Asi jsem se zbytečně nechal unést emocemi, poučit měl měl dostatečně již psychopat Miloš neblahé paměti, který měl také chorobnou tendenci pořád všem podsouvat názory, které nikdy nezastávali (už naštěstí dlouho nepíše, možná se uchlastal). S ním jsem tehdy, jsa nepoučen, ztratil mnoho času marným diskutováním. S magory se nedá diskutovat, magoři se mají léčit. Leze mi však na nervy, když se člověk snaží – právě teď začne zase něco ode mě vycházet na sarmatii/bratrstvi – a odkudsi se vynoří agresivní debil, který mi začne podsouvat pravdoláskařství.

      Pohanskému kruhu se také omlouvám, že částečně mojí vinou bylo toto diskusní vlákno zaplněno zcela mimo téma, ovšem primární vina je onom individuu.

      • Andreos permalink
        Květen 31, 2017 6:30 pm

        A ještě úplně poslední poznámečka
        Je komické, že o problémech s gramotností tady píše negramot, který przní náš rodný jazyk patvary jako „to si přečet“. Takhle se to fakt nepíše. Chlapče, ty by ses měl do té 1. třídy vážně vrátit.

      • Kryserka permalink
        Květen 31, 2017 6:45 pm

        Konečně jsi pochopil mou otázku, potrefený Brouku, i když jsi napřed musil vyplodit přes 200 řádků textu mimo téma. Ale to už uváděl pan Sekora jako jeden ze tvých charakteristických rysů. Strčil jsi tím do kapsy i Veležrece, Do veverčího ksichtu bys nezopakoval ani setinu svých žvástů, internetový hrdino. Ale to už k drobnému hmyzu, co žije fixní ideou, že sežral Šalamounův trus, též patří. Mám s tebou tedy soucit a odkryji ti ono hluboké mystické tajemství tvého zrození – vylezl jsi ze zábradlí v kině Osvěta, zapamatuj si to už konečně, ty palice děravá.
        Zdejší pohani se, myslím, nanejvýš pobavili, popřípadě přeskočili tvé epištoly. Stejně budeš zase brzy žvanit z cesty znova, protože si prostě nemůžeš pomoci, je to v tobě, Pytlíku.

      • Andreos permalink
        Květen 31, 2017 8:03 pm

        Díky, žes mi objasnil něco ze Sekory, internetový dobytku. A nyní by ses mohl pustit i do četby něčeho jiného než knih pro děti. Začal bych na tvém místě s pravidly českého pravopisu. Píše se žvanit s cesty, ne z cesty a strčils, ne strčil jsi, negramotný chudáku. Tys ani za půl roku nepochopil, že nejsem žádný pravdoláskař, i když jsem to psal několikrát a jasně. Soucit ubožáka, který se do někoho naváží úplně bez důvodu, asi nerozumí psanému textu a sám neumí ani pořádně psát, opravdu nepotřebuji. Ubožáci mohou být nanejvýš sami objekty soucitu, a jelikož jím jsi, nepřísluší ti mít s někým soucit. Tobě však, ty hovádko boží, nepřísluší ani být objektem soucitu, jelikož jsi při vší své ubohosti drzý jako veš.
        Abych to shrnul: jsi blbeček a pošahanec, který jen zbytečně opruzuje, i když arogance máš dost. Jak praví stará moudrost: tupec, svoji tupost si právě pro svoji tupost neuvědomujíc, je tak vlastně nakonec spokojen. Totéž platí pro pošahance, kterým jsi samozřejmě rovněž.

  6. Kryserka permalink
    Květen 25, 2017 6:16 pm

    Zase jste, vy lumpové jedni konspirátorští, nepozvali Veležrece! To je to vaše nepojmenovanými pejzatými hákonosci a Vatikánem řízené spiknutí proti světovému pohanstvu, všichni to víme! A ani toho druhého Brouka Pytlíka jste nepozvali, ech!

    • Andreos permalink
      Květen 27, 2017 7:05 am

      No ale hlavní chyba nepochybně byla, že nepozvali tebe. Jistě bys obohatil místní debatu prudce inteligentními řečmi a teoriemi, jako že když se zasazuji za bílou rasu a náš národ, tak jsem vlastně představitel vítačské Pravdy a Lásky a fanda Respektu. Kolosální blbečku.

      • Miroslav "Frostík" Mráz permalink
        Květen 29, 2017 4:08 am

        Dejte nám čas, a my na těch chybách zapracujeme.

      • Andreos permalink
        Květen 29, 2017 11:57 am

        Tak jsem to vůbec nemyslel. Vaše sdružení ani náplň vašeho setkání vůbec nekritizuji. Co děláte je vaše věc, to je v pořádku (možná i mě by něco z náplně vaší akce zaujalo). Já jsem reagoval výhradně na onoho pošahance, co se do mě opakovaně, bezdůvodně a nesmyslně naváží.

      • Květen 29, 2017 2:08 pm

        No, soukmenovceče Frostíku, asi to necháme tak, že idioty i nadále zvát nebudeme. Přeci jen, terčů na hod sekerou tolik nepotřebujeme 😃

      • Kryserka permalink
        Květen 31, 2017 10:19 am

        To si přečet v úvodníku dnešního Respektu, Jasánku? Ještě přidej, jsi málo proevropskej a proemerickej – někdo by tě mohl udat za ideozločin, joudo.

      • Kryserka permalink
        Květen 31, 2017 10:21 am

        Ale stejně jsem rád, že ses ozval, Brouku. Potrefená husa nezklamala. Jak že se jmenovalo to kino, kde ses vylíhl ze zábradlí?

      • Andreos permalink
        Květen 31, 2017 12:52 pm

        Jediná potrefená husa jsi tady ty, pomatenče. Už dávno jsem sem nic nepsal, ani na tvoje výpady vůči mně nereagoval, protože jsou úplně mimo realitu. Až teď jsem jednou po dlouhé době zareagoval, když máš psychopatickou potřebu se do mě navážet ještě po půl roce. Ty jsi vskutku takový blbeček-buldoček, který když kousne, tak už nepustí.
        Já že jsem „proevropskej“ a „proemerickej“? A tos četl kde? V knize Jak šla pošahanost imbecila Kryserky na vandr? Jsem pro vystoupení z EU (podle mě je to byrokratický moloch prolezlý politickou korektností) a agresivní a intervenconostickou politiku USA neschvaluji, jsem proti ní, protože k ničemu dobrému nevedla. Zároveň si ale myslím, že ani Rusko není žádný zázrak, protože má probémy vlastně podobné – imigrace cizinců, populační úbytek domácího obyvatelstva atd. – toť vše. A Respekt nečtu, protože je to koncentrovaná tištěná inkarnace Lžipravdy a Pseudolásky.
        Takže než zase začneš blábolit o Respektu, pravdoláskařství, „proevropskosti“ a „proemerickosti“, pozorně si laskavě přečti předchozí odstavec, kde jsem své názory na EU a USA ještě jednou speciálně pro tebe stručně osvětlil. Jestli ovšem na to tvé zjevně chabé intelektuální síly stačí.
        Nebo snad neumíš číst, ty chudáku? V tom případě bys tady neměl opruzovat, raději by ses měl vrátit do 1. třídy a začít znova. A nebo číst umíš, ale tvrdíš pravý opak toho, co píšu, a pak se na základě toho do mě navážíš. V tom případě bys měl vyhledat dobrého psychiatra.

Zanechat Odpověď

