Skip to content

Pohanství nesmí být bojácné!

Duben 26, 2012
tags:

Podíváme-li se do světa, tak jednoznačně vyplývá, že vítězně se k dominanci dere učení Mohamedovo. Ano, surový, drsný a nebojím se říci, krvežíznivý islám. Zatímco křesťané blekotají něco o pokoře a usmíření, muslimové postupně kolonizují nejen Evropu. Oni se chovají naprosto přirozeně, úkolem každé ideologie či monoteistického náboženství hlásajícího jediný správný pohled je ovládnout svět. Chceme-li se tomuto zlu postavit, musíme být připraveni se stejnou odhodlaností bránit svou půdu, své přesvědčení,  svůj styl života, a to nekompromisně, bez lítosti a ohledů.

Můžeme si vzít příklad z „vikinského“ náhledu na svět a věřit, že bojovníky za naši věc čeká sláva, byť jen v imaginární Valhale. Musíme vytvořit všeobecně přijímaný vzor, že bojovat za svá práva a svou zem není pouze ušlechtilé, nýbrž i svatou povinností každého z nás. Nesmíme dopustit, aby se z pohanství stala sekta novodobých hippie, co bude hlásat všeobjímající lásku a toleranci ve stylu dnešní úpadkové doby.

Samozřejmě tím riskujeme, že budeme v dnešní změkčilé době pasováni do role násilníků, primitivů a kdo ví čeho ještě. Z toho si však nesmíme nic dělat, naopak to chce být hrdý na skutečnost, že jdeme proti proudu, že vybočujeme z rozplizlé šedi dnešních mas a stáváme se alternativou k současné úpadkové společnosti.

Zákony přírody jsou neúprosné. Vyhrává silnější a dějiny nám v mnoha případech ukazují, jak pár rázných a nekolísajících bojovníků přemohlo mnohonásobnou přesilu. Vsaďme tedy na svou odhodlanost a myšlenkovou převahu. S pomocí toho můžeme i v malém množství nastoupit vítěznou cestu duchovní obrody.

Advertisements
komentářů 111 leave one →
  1. Květen 5, 2012 7:56 pm

    Dobrý den , také jsem někde četl , možná to bylo v tom starém zákoně a dost možná i v Tóře , která je starší : „Kdybys potkal vola neb osla , patřící nepříteli tvému , kterého chováš v nenávisti , an bloudí , zadržíš jej , obrátíš a dovedeš k domovu nepřítele svého , kterého chováš v nenávisti .“
    Tak trochu to je asi obdoba jako : Miluj nepřítele svého jako (a teď nevím koho , asi bližního) , či když tě udeří nepřítel v jednu tvář , máš nastavit jako i druhou , takže se to víceméně v různých podobách vyskytuje skoro stejně na více místech . Jakože se nemá oplácet zlé zlým , či co .

    • Gryf permalink
      Květen 5, 2012 10:02 pm

      A to se týká jenom židovského nepřítele nebo i těch, kteří jsou gojimy?

      • Květen 6, 2012 8:13 pm

        Dobrý den , no právě , že to bohužel bude asi jen pro ten jako vyvolený národ , kterého se ta kniha vlastně týká , s ostatními národy se tam myslím příliš nepočítá . Tak nějak z té knihy je vidět , že ty různé rady jsou jen pro vyvolené a že ta kniha byla vlastně sepsána pro potřeby jednoho vyvoleného národa , tedy asi Hebrejce , či jak si říkali a kdo se k nim jako počítal .
        Pak je to samozřejmě nedostatečné . A že křesťani ji jako také převzali , tak nevím , zda se jí řídí všeobecně nebo jen mezi svými .

      • Shaman permalink
        Květen 6, 2012 10:05 pm

        aztli: oficiálně se jí řídí všeobecně

  2. Shaman permalink
    Duben 29, 2012 7:40 pm

    A mimochodem, neodpověděl jsi mi

    • vonrammstein permalink
      Duben 29, 2012 7:56 pm

      Odpověděl. Čti.

      • Shaman permalink
        Duben 29, 2012 8:52 pm

        Na rovinu ti říkám, že to číst nebudu. Ale souhlasím s tebou, že takové natahovačky nikam nevedou.

      • vonrammstein permalink
        Duben 29, 2012 9:04 pm

        O. K. Souhlasím, nevedou. Ale pak se mnou nediskutuj o věroučných věcech, když je neznáš.

  3. Shaman permalink
    Duben 29, 2012 7:40 pm

    Tak sem nelez a nedočkáš se reakcí na svá „moudra“.

  4. vonrammstein permalink
    Duben 29, 2012 7:35 pm

    Jinak-všimněte se jedné věci, pánové: Tahle diskuse vůbec není k článku. Je o tom, že jste se v přesile sesypali na jednoho katolíka, kterej byl tak drzej, že si dovolil oponovat. Pokud si takhle představujete boj za prosazení pohanských myšlenek, tak jste-promiňte mi ten výraz-v prdeli. Kolik se vás na mě sesypalo? 7? 10? To je jedno. Rozhodně zbytečně plýtváte energií. A ještě na špatným místě. Já jsem jenom pěšák. Za mnou jsou jiní kanóni.
    Tupíte si meče o předsunutou hlídku a vůbec nevnímáte armádu za nejbližším kopcem 🙂
    Takhle nikdy nemůžete zvítězit. A taky nezvítězíte. Je-li Bůh s námi-kdo proti nám?
    Hodně štěstí.

    • Duben 29, 2012 7:42 pm

      Jo, tahle diskuse skutečně není k článku….

      • vonrammstein permalink
        Duben 29, 2012 7:55 pm

        Amen. Já chtěl. Ale nějak se to zvrhlo.

    • Wolos permalink
      Duben 29, 2012 8:59 pm

      „Já jsem jenom pěšák. Za mnou jsou jiní kanóni.
      Tupíte si meče o předsunutou hlídku a vůbec nevnímáte armádu za nejbližším kopcem“

      Pantáta Klaus? Pouhých několik desítek posluchačů tvýho muzicírování (to je ta „miliarda“)? Tví spolusignatáři D.O.S.T. (867 signatářů s 34 odvolanými podpisy tj. 833 oproti 863 pohanům při sčítání lidu) v čele s Bátorou a Semínem? Čejka nebo Bahník z Institutu sv. Josefa? Fanatik Michael Jones se svými Culture Wars? Bizarní slepenec NTA? Nebo snad proameričtí Svobodní, které ve volbách rozválcovala novopečená TOP09?

      To jsou ti tví kanóni? Z pohledu stavitele lešení možná, ale rozhodně ne z mého, hraju úplně jinou ligu i roli.
      Nenech se tudíž vysmát. Svět je úplně někde jinde. Vy nacionalističtí extrémisté jste tudíž vedle jak ta jedle. Jen si vybíjíte svoji frustraci a neschopnost žít normální život vytvářením si nepřátel ze všech. To JE patologické jednání.

      Pro mě je mnohem relevantnější tato zpráva, než tvé prsení se „armádou za kopcem“:

      „Před jedenácti lety se k římským katolíkům hlásilo 2,7 miliónu lidí, o dekádu později už jen 1,1 miliónu věřících. “

      viz http://www.novinky.cz/domaci/264311-v-cesku-ubyva-vericich-stat-vsak-plati-stale-vice-fararu.html

      Máš nad čím přemýšlet sám, takže už ti tvoje kruhy nebudu rušit. Tím s tebou končím, úplně.

      • vonrammstein permalink
        Duben 29, 2012 9:29 pm

        😀 Chápu. Nemáš už čím oponovat, rozhodně ne argumenty. Ano, pár mých přátel jsi vyjmenoval, ale ti tu armádu netvoří. (Svobodní tam jednoznačně nepatří.)
        Mám prostě pár (desítek) dobrých přátel mimo Tvůj seznam, kteří na telefon přijedou kamkoliv, když potřebuju. Stejných magorů, jako jsem já. A samozřejmě i naopak-já pojedu kamkoliv, kde mě budou potřebovat. O tom se Tobě může jenom zdát. Ty neseženeš 300 podpisů na blbý lejstro. Já během hodiny seženu 30 bojeschopných a ozbrojených bratří. Není to moc, to je fakt. Ale zatím nevedeme válku, takže je to víc než dostatečné.
        To nejsou ti kanóni za kopcem. To je svatý Michael s armádou. A za nimi Bůh.
        P. S.: Ty nehraješ ani okresní přebor, kruhofile.

  5. Shaman permalink
    Duben 29, 2012 7:27 pm

    vonrammstein:
    To nejsou výkřiky do tmy! Pokud vím křesťan má (alespoň podle bible) odpouštět svým nepřátelům, podle příkladu vašeho umučeného boha. Má být pokorný a nastavit druhou tvář taky podle vašeho vzoru. Jak se to slučuje s povahou válečníka?

  6. Shaman permalink
    Duben 29, 2012 6:27 pm

    vonrammstein:
    Ne, ty v tom máš bordel. Zaměňuješ křesťanství za to, co ti zrovna vyhovuje. Asi jsi se díval hodně na Ríšu lví srdce, nebo něco. Ale jo, je to má chyba. Ono totiž křesťanství není jenom jedno. To jsem ti měl připomenout. Jedno je to, co máte v knize, druhé je to, které bylo vykládáno v průběhu dějin. Tys ale psal něco o původním křesťanství. Tak na tohle se neodvolávej. Jinak pokud máš v úmyslu dívat se na různé výklady a vybrat si ten, který se ti zrovna hodí, pak jo. Pak jsi PRAVÝM křesťanem. Má to jenom jedinou chybičku krásy: s vaším umučeným bohem to nemá NIC společného. I kdybys za něj položil tisíc životů.

    • vonrammstein permalink
      Duben 29, 2012 6:53 pm

      Ale ty se příšerně pleteš. Ale to není divu, když o tom nic nevíš. Věřím, že ovládáš zpaměti hromadu pohanských věrouk, ale o křesťanství nevíš vůbec nic. V tomhle mi opravdu nemůžeš oponovat. Ne proto, že bys byl blbej, ale proto, že nemáš potřebný vědomosti, abys mi mohl oponovat smysluplně.
      Výklad je jenom jeden. Ty ostatní jsou buď omyly, nebo rovnou lži, hereze a schismata.
      Udělej mi radost a přečti si základy Christianitas, ať máme alespoň nějakou platformu, na který se můžem dohadovat. Jinak jsou to zbytečný výkřiky do tmy a ztráta času.

  7. Shaman permalink
    Duben 28, 2012 11:23 pm

    Vidíš, a tady se ti to tříští. Odděluješ víru od života. Když je nepříjemnost, víra jde stranou.

    • vonrammstein permalink
      Duben 29, 2012 10:31 am

      Kde to tam čteš?

      • Shaman permalink
        Duben 29, 2012 5:22 pm

        Chceš jít Wolosovi po krku. A to není křesťanské. Nevyčítám ti tvou touhu bojovat, ale pokryteckost, když se zaštiťuješ bohem, který se dobrovolně (podle vašeho učení) vydal nepřátelům na muka a který svým stoupencům káže následovat jeho příklad. Pokud by chtěl jít Wolos po krku tobě, pokrytectví to nebude, jelikož je to v souladu s jeho vírou. Proto říkám, že NEJSI křesťan. Ano, bojuj s mečem za své názory a práva. Ja to budu respektovat. Jen mi vadí, že se zároveň oháníš i „novým zákonem“, který učí pokoře a odpouštění. Ano, minulost je plná bojovníků, kteří o sobě prohlašovali (někteří o tom byli i přesvědčeni), že jsou křesťany. Ale nebyli. Křesťan-bojovník, to je prostě blbost. Buď jsi bojovník, anebo křesťan. Tohle prostě spojit nejde. Jedno vylučuje druhé. A jelikož ty se patrně cítíš být bojovníkem, nemůžeš být křesťanem.

      • vonrammstein permalink
        Duben 29, 2012 5:44 pm

        Nooo…tak ty v tom máš skutečně slušnej bordel. Víš co? Něco si o tom přečti, jo? Poslední tisíciletí je plný křesťanských bojovníků. Přečti si něco o třech stavech. To je základ.

      • Wolos permalink
        Duben 29, 2012 9:03 pm

        Tři stavy odpovídají indoevropským (římským), nikoliv semitským strukturám. Křesťanskými nejsou. Skuteční křesťané odpovídají pouze prvnímu stavu, a to ještě za hodně specifických podmínek. Zbytek, včetně tebe, si na ně jen hraje.

      • vonrammstein permalink
        Duben 29, 2012 9:11 pm

        Hovadina. Tři stavy v Christianitas jsou ranně středověký konstrukt, Semiti s tím nemají nic do činění. Je těžký komunikovat s někým, kdo nezná základní premisy oponenta. Aristoteles rotuje v urně, nebo kde to je. Teze-antiteze. Slyšel´s o tom někdy? To je totiž elementární princip dialogu.

  8. Wolos permalink
    Duben 28, 2012 8:41 pm

    Jisté to není, ba ani pravděpodobné.
    Nicméně témata psychopatologie v náboženství i psychologie náboženství mám v základech nastudovaná.
    Tvůj problém bych však hledal ve vztahu s otcem. To ostatní je zástupné.
    Konvertoval jsi poměrně pozdě, i to na něco ukazuje.

    Co nového v Palupíně?

    • vonrammstein permalink
      Duben 28, 2012 9:22 pm

      Nevím, odtamtud jsem se odstěhoval před pěti lety 😀 Jsi dobrá kurva, ale tohle ti nevyšlo 🙂
      Nicméně: Ještě jeden takovej pokus a půjdu ti po krku. Bez smajlíka.

      • Shaman permalink
        Duben 28, 2012 10:50 pm

        Odpověď pravého křesťana 😀

      • vonrammstein permalink
        Duben 28, 2012 10:58 pm

        Odpověď Ramštajna. Jenom podvraťáckej zmrd zveřejňuje soukromý údaje cizích lidí na veřejně přístupný diskuzi. Já bych to nikdy neudělal. Ani u nepřítele ne. To je otázka charakteru. Někdo má, někdo nemá.

      • Wolos permalink
        Duben 29, 2012 8:26 am

        Obec není soukromý údaj. Nejsi mý krve ani víry, ani jsem ti žádnou loajalitu ani přátelství neslíbil, tudíž není co podvrátit.

        Charakter nemáš ty, protože si vlastní náboženství ohýbáš podle toho, jak potřebuješ. To je důsledek tvého neurovnaného vztahu s otcem.

      • vonrammstein permalink
        Duben 29, 2012 10:30 am

        To je důsledek tvýho buranství. Tady nejde o víru ani o krev, ale o základní slušnost.

      • Wolos permalink
        Duben 29, 2012 3:52 pm

        Ke kolaborantovi, který neumí držet ani status quo (leze tam kde není vítán), nemohu být slušný. Jsi mi cizí a vzdálený.
        S tím buranem jsi mě potěšil. Je to výraz pro sibiřskou bouři.

      • vonrammstein permalink
        Duben 29, 2012 5:10 pm

        To už jsem tady i na Bratrství psal mockrát. Není jic jednoduššího, než mi zablokovat přístup. Zatím to nikdy nikdo neudělal. Zavřete si diskuse a plácejte se tu po ramenou v počtu deseti kusů. Dokud to máte otevřený-pokud budu chtít něco říct k tématu, řeknu to.

      • Wolos permalink
        Duben 29, 2012 7:46 am

        Díky za ocenění kámo 🙂

  9. Duben 28, 2012 7:22 pm

    Je dobré, když má království svého kašpárka……

    • vonrammstein permalink
      Duben 28, 2012 7:41 pm

      Svatá pravda! A když je jich rovnou několik, je to království vpravdě požehnané 🙂

      • Duben 29, 2012 7:27 am

        Jsem rád, že jste zareagoval jako první – potvrdil jste mi, že chápete koho tím myslím, když to píšu na pohanském území (tedy obrazně řečeno ve zdejším království) o kašpárkovi. Taková je totiž vaše role zde a nejspíš nejen zde. I když, upřímně řečeno, vy na mě dlouhodobě tou svojí náboženskou nesnášenlivostí působíte spíše jako duševní mrzák. Tak totiž říkám lidem, co nejsou schopní pochopit, že ve Světě žili a žijí lidé, kteří měli a mají svoje vlastní kultury a náboženství a že tito lidé tvořili před tou vaší katolickou sektou, během její totalitní vlády a i po ní naprostou většinu Světa. Přesto budete tvrdit, že tato naprostá většina (včetně jiných křesťanských církví), jsou pomýlenci, nepraví atd. Holt duševní mrzák…. Občas sem něco napíšu, ale publikum vám tady trvale dělat nebudu. Nepotřebuju být společníkem té vaší osamělosti a vykecávat se zde s vámi. Tak pa. 🙂

      • vonrammstein permalink
        Duben 29, 2012 10:34 am

        A není to naopak? Že já a podobní jsme zdraví a ta většina okolo je nemocná? A protože je vás tak moc, prohlásili jste to za normu?
        Pa, hezkou neděli 🙂

      • Wolos permalink
        Duben 29, 2012 4:32 pm

        My jsme menšina. Většinu musí tvá chorá mysl konfrontovat jinde, u nás ji nehledej.
        Svůj stav řeš pak nikoliv u pohanů, ale psychiatrů. Odborníky na Tvůj problém tu patrně i přes tvé četné urgence nemáme (já mám jen teoretické základy a svoje letmé poznatky už jsem Ti sdělil). Je mi líto 😦
        Zkus si nějaké adekvátní pracoviště, které ti pomůže z nejhoršího, a začlení tě jako plnohodnotného občana České republiky zpět do společnosti, najít na renomovaných klinikách. Základem je dobrá diagnostika osobnosti, citlivý přístup personálu (dle potřeby kliniku můžeš změnit, aby vše bylo k tvé nejlepší spokojenosti) a vůle pracovat sám na sobě, otevírat své nitro lásce a porozumění, nejen k svým, ale i lidem okolo, bídným, trpícím a opuštěným. Zkus např. Modrou Lagunu MUDr. Cimického, ten má dlouholetou praxi.
        Přeji Ti mnoho zdaru! 🙂
        S láskou Wolos

      • vonrammstein permalink
        Duben 29, 2012 5:16 pm

        Tohle bylo hodně ubohý i na Tebe, Wole. Ne snad, že bych Tvůj intelektuální potenciál nějak přeceňoval. V žádném případě. Ale chápu to. Poměrně známý princip: Mně došly argumenty, ty patříš do cvokárny.
        Sic trapné, ale poměrně běžné.

    • Wolos permalink
      Duben 28, 2012 7:53 pm

      To je případ pro psychopatology, ne pro nás pohany. Jde to mimo víru. On má problém někde jinde a náboženstvím to jen zastírá.

      • vonrammstein permalink
        Duben 28, 2012 8:18 pm

        Víš určitě, že ses v minulým životě nejmenoval C. G. Jung?

  10. Shaman permalink
    Duben 28, 2012 6:12 pm

    vonrammstein: takže pokud jsem to dobře pochopil, nevíš proč se chováš tak, jak se chováš. Jsi tedy spíš k politování. Dík za info.
    Jo, teď nejspíš napíšeš něco v tom smyslu, že k politování jsme tady my, jenomže my nepotřebujeme lést na křesťanské stránky a bez hlubšího smyslu ze sebe dělat blby. Anebo jsi nějakej masochista? To by vysvětlovalo vše. Vy to máte vžitý, že? Hříšnej a nehodnej červ a tak dále….

  11. Shaman permalink
    Duben 27, 2012 9:44 pm

    Tvoje přítomnost mě nezneklidňuje, jen si ji nedokážu vysvětlit. Tvé vyhrožování čerty a peklem mám u prdele, jelikož to je věc tvé víry, ne mé. Nevěřím, že se bojíš boha, to by ses choval jinak. Zkus mi přesněji odpovědět. Nevím jestli mám být tvým chováním znechucený, nebo jestli tě mám litovat.

  12. Shaman permalink
    Duben 27, 2012 8:26 pm

    Své skutky budu obhajovat před zástupem svých předků. Tvá úchalná a sadistická moudra odpovídají mým představám o uctívačích krutého a nemilosrdného boha smrti.
    Řekni mi vonrammsteine, proč sem pořád taháš své zvrhlé „učení“? Něco tě žere? Nebo si pořád potřebuješ něco nalhávat? Anebo snad úpřimně věříš, že někoho obrátiš? Proč ti vadí že někdo má jinou víru než ty? Čekáš za to nějakou odměnu? Anebo se podvědomě bojíš toho, že po smrti to nebude tak jak čekáš? Co bys dělal pokud bys zjistil, že posmrtný život odpovídá víc představám pohanů, než tvým představám?

    • Wolos permalink
      Duben 27, 2012 9:00 pm

      Podle mě se v hloubi duše bojí.

      • vonrammstein permalink
        Duben 27, 2012 9:24 pm

        To rozhodně. Bojím se Boha. Ve smyslu bázně, ne strachu.

      • Wolos permalink
        Duben 28, 2012 9:27 am

        Boha jehož biblické učení sám pyšně překrucuješ podle své momentální potřeby?

        Vzýváš přesilu, a bojíš se i takové menšiny, jako jsme my.

        V hloubi duše jsi zbabělec, a víš to. Jen to navenek zastíráš rétorickými manévry, a zparchanťováním vlastního náboženství bátorovským fanatismem a překrucováním evangelia.

      • vonrammstein permalink
        Duben 28, 2012 9:36 am

        😀 Díky za hlubinnou psychanalýzu 😀 Hned se cítím líp 😀

    • vonrammstein permalink
      Duben 27, 2012 9:01 pm

      Panečku, to je otázek 🙂 Zdá se, že ti chybí odpovědi na spoustu věcí. Mohl bych se úplně stejně ptát tebe. Jen nějak nevím, proč bych to dělal. Pročpak tě tak štengruju? Že by sis nebyl tak jistej tím, co tvrdíš, takže tě moje přítomnost zneklidňuje?

    • vonrammstein permalink
      Duben 27, 2012 10:02 pm

      Protože oponuju vašemu zvrhlýmu učení. Nežere. Nepotřebuju. Nevěřím. Nevadí. Nečekám. Nebojím. To se nestane.
      Spokojen?

      • Wolos permalink
        Duben 28, 2012 9:30 am

        „Protože oponuju vašemu zvrhlýmu učení.“

        Kde? Který bod nauky (a které konkrétně) vyvracíš a čím? Nevšiml jsem si.

        Ty si sem chodíš jen léčit svoji zamindrákovanou křižáckou mysl, které chybí přátelé, tak si alespoň vyrábí nepřátele.

      • vonrammstein permalink
        Duben 28, 2012 9:38 am

        Tak se koukni, na co Šamanovi odpovídám, ušetří to čas.

      • Wolos permalink
        Duben 28, 2012 7:55 pm

        Tam dáváš pouze své vlastní postoje. Argumenty žádné.

      • vonrammstein permalink
        Duben 28, 2012 8:16 pm

        Ale no tak, Fakt si chceš střihnout filipiku o tom, jak relevantní argumenty jsou tvoji lososi, lišky, stromy, sopky, havrani a aeony? Neunavujme se zbytečně.

      • Wolos permalink
        Duben 28, 2012 8:18 pm

        Tak si táhni po svých. Tady ti pšenka nepokvete.

      • vonrammstein permalink
        Duben 28, 2012 8:37 pm

        😀 Ou, to jsem se leknul 🙂

  13. Shaman permalink
    Duben 27, 2012 4:47 pm

    to jim toho moc nezbylo 😀 Jak se to říká? Kdo krade do pekla se hrabe… Při naplňování svého „písma svatého“, naplňují své peklo.

    • vonrammstein permalink
      Duben 27, 2012 7:36 pm

      Aby ti tohle moudro jednou nějakej čert nevyryl na čelo kusem tvýho vlastního žebra.

  14. Wolos permalink
    Duben 27, 2012 2:34 pm

    Narazil jsem na zajímavé stránky, pojednávající o tom, že kult Ježíše je překrytím kultu Gaia Julia Caesara. I ten chrám, u jehož Zdi nářků se židé dnes modlí, byl ve skutečnosti chrám římský, zasvěcený Jupiterovi. A papežové dodnes nosí titul římského pohanského velekněze – pontifex maximus, který dříve drželi právě římští císařové.

    http://www.carotta.de/eindex.html

    • Aurelius Nordenstern permalink
      Duben 27, 2012 3:48 pm

      ukradli toho víc: mitru, co nosí biskupové- nosili jí kněží Mithry- stejně jako…světe div se- berlu! hehe,….ukradli spoustu názvů, které ve své sektě používají pro administrativu: konzistoř (consitsorium- původně císařská kancelář), diecéze (diocesia- původně nejvyšší správní jednotka za dominátu- nahradila provincie), dalmatika- původně součást římského oděvu, který přišel po tóze- nosili jí galilejští diákoni, eucharistie- další rituál šlohnutý mithraistům atd.atd., ba i křest ponořením do vody, oslovování „Otče“, tonzura…. to všechno pochází ODJINUD

      • vonrammstein permalink
        Duben 27, 2012 7:34 pm

        Jestli oni to místo kradení spíš nepřejali, protože to v dobovém kulturně-jazykovém prostředí prostě byly běžně užívané pojmy a symboly?

  15. Shaman permalink
    Duben 27, 2012 2:17 pm

    Křesťanů není tolik jak se zdá. Vždyť mnozí se ve skutečnosti klaní starým bohům, včetně vonrammsteina. Tedy „skrze Krista“ 😀 Akorát v galilejském rouše. A. Nordenstern to tady popsal pěkně.

  16. Aurelius Nordenstern permalink
    Duben 27, 2012 1:19 pm

    Milí přátelé, nenechme si zkazit a otrávit náladu plky té zvrhlé sekty. Galilejci byli odjakživa kam vítr, tam plášť. Vždyť je to celé jenom eklektická splácanina s rituály a obřady ukradenými starším kultům. A oni to dobře ví. Ovšem po desetiletích a staletích úpadku a marasmu konečně nadchází jejich konec, zánik a vyšumění do prázdnoty, která je tolik děsí. Satan, Bůh a uprostřed nich se zmítá ubohoučká galilejská dušička…. jen kdyby studovali více Pýthágoru, anebo Hérakleita, či Buddhu (kterého také vykradli)…. pochopili by, že ego se může převléknout a rozdělit za cokoli a na cokoli. Již nadešel znovu čas, kdy bozi usednou zpět na své zaprášené trůny a burácivým smíchem vyprovodí galilejské na smetiště dějin…. tentokrát definitivně. Čímž ovšem neříkám, že původní Ježíšovo gnostické učení zavrhuji- jako filozofie a návod k životu je hodnotné a skvělé – inu Dhamma po hebrejsku… zajímavé paralely s vražděním neviňátek (stejné to bylo i u Krśny), 40ti dny na poušti a souboj s Ďáblem (srovnej Buddha a souboj v meditaci s Márou= s MYSLÍ/EGEM)… zdá se, že kdosi z toho učení udělal guláš, galimatyáš, absurdní zpatlaninu plnou lásky, andělíčků a pitomin….stopy vedou do Tarsu…………….a do Říma: jen co dokončím další díly Falešného křesťanství….. uvítáme mezi sebou další apostaty- protože uvidí, jakému hnusu propůjčili svoji důvěru a svá srdce.

  17. Bulgar permalink
    Duben 27, 2012 11:16 am

    Jste zbytečně v opozici, má hlavu a patu to, co zde sepsal Wolos. Jinak chválím celý tento příspěvek, konverzace se zcela vyrovnala článku. A když tu byla řeč o té lůze a historii křesťanství, koukněte na film Agora, kdo neviděl.

    S pozdravem

    • vonrammstein permalink
      Duben 27, 2012 1:28 pm

      Zrovna včera jsem si ho pouštěl. Excelentní protikřesťanská agitka 😀

      • Duben 27, 2012 1:41 pm

        „Židé jsou prokleti!“-volá arabský herec hrající Galilejce 🙂

      • vonrammstein permalink
        Duben 27, 2012 2:55 pm

        Jo, týpky tam vybrali fakt úžasný 🙂

      • Aurelius Nordenstern permalink
        Duben 27, 2012 3:43 pm

        Příteli, Amenábar natočil Hypatiin příběh, jak nejlépe mohl, věř, nebo ne- skutečnost byla mnohem děsivější. Uvedu nyní citát z CÍRKEVNÍHO OTCE, byzantského křesťana Sókrata Scholastika, který psal svou historii několik desetiletí, po Hypatiině hrůzné vraždě:
        Sókratés Scholastikos (asi 380 – 440 n. l.): Církevní dějiny, Kapitola 15:

        V Alexandrii žila jakási žena jménem Hypatia. Byla dcerou filozofa Theonise. Tak pokročila ve vědách, že daleko překonala všechny filozofy své doby. Nejenže vstoupila do platónské školy založené Plotinem,1 ale také obory všech filozofů dovedla vysvětlit všem, kdo ji chtěli poslouchat. Proto k ní odevšad přicházeli, kdo měli zájem o filozofii. Při svém velkém sebevědomí, které čerpala z filozofie, neváhala ve vší skromnosti předstoupit před přední osobnosti. Všichni ji pro její obzvláštní sebeovládání ctili a přijímali. To vyvolalo závist. Když totiž často hovořila s Orestem, začal ji církevní lid obviňovat, že zcela znemožnila smír biskupa s Orestem. Proto jistí lidé povahově vznětlivější, jejichž vůdcem byl lektor kostela Petr, si na ni počíhali, když se odněkud vracela domů, shodili ji z vozu, přivedli do kostela zvaného Kaisarion, svlékli z ní šaty, rozdrásali jí tělo ostrými střepy až k smrti, pak jí uťali údy, donesli ji na místo zvané Cinaron a tam ji spálili. Tento zločin poskvrnil pověst Cyrila i alexandrijské církve. Vždyť kdo vyznávají křesťanské náboženství, nesmějí zabíjet, válčit ani něco podobného dělat. Toto se stalo ve 4. roce Cyrilova episkopátu a v 10. roce Honoriova a 7. roku Theodosiova konsulátu v březnu v postní době.

      • vonrammstein permalink
        Duben 27, 2012 7:31 pm

        Já nikde netvrdím, že to byl dobrý nápad nebo že je v pořádku, že se to stalo. Takových chyb bys na mě mohl vytáhnout stovky. Děly se a já to nepopírám. Pouze tvrdím, že ten film je agitka. Protože je.

      • Symmachus Alexandrinus permalink
        Duben 29, 2012 6:43 am

        snad trochu lépe:
        http://cs.wikipedia.org/wiki/Hypatia_z_Alexandrie

  18. Adonis permalink
    Duben 27, 2012 6:50 am

    Halík kdesi psal o „anonymních křesťanech“. Podle něj jsou lidé, kteří nevědí, že jsou vlastně křesťané…. Je to podle mne volovina, ale když to vztáhnu na pohany, docela bych věřil, že mezi námi chodí „anonymní pohané“. Pohanství je všude kolem, šíří se – já jeho vliv vidím už třeba v módě piercingů a tetování, která jasně „přeskakuje“ křesťanskou civilizaci a odkazuje k dávným, barbarským kulturám…. Takových fenoménů je možno nalézt víc – jen to nikdo nepojmenoval jako pohanství…. Vzduch, který dýcháme, je stále méně prosycen křesťanským kadidlem, hladina pohanství stoupá….

  19. Wolos permalink
    Duben 26, 2012 7:38 pm

    „Vyhrává silnější a dějiny nám v mnoha případech ukazují, jak pár rázných a nekolísajících bojovníků přemohlo mnohonásobnou přesilu. Vsaďme tedy na svou odhodlanost a myšlenkovou převahu.“

    Převahu? 863 pohanů na papíře, v reálu neschopnost dát dokupy 300 podpisů na státem uznanou náb. společnost se ústavně zaručenými právy. Minimální porodnost, minimální produkce hodnotných knižních titulů, minimální zázemí pro společné srazy a společnou činnost (čest výjimkám), staletí trvající ublíženectví vůči křesťanům, zatímco nás ohlodávají kapitalisté, minimum lidí na klíčových postech současného systému, nula pohanů s Nobelovou cenou… Kde je ta převaha? V klávesnici? Bouře ve sklenici vody.

    Čeká nás ještě MNOHO opravdové PRÁCE, než si nějakou pozici vydobudeme. To poslední, čemu fandím, je sebeohlupování v situaci, kdy jsme reálně spíše ve sračkách, a v této situaci si plácáme po ramenou jak jsme údajně skvělí. Větřím v tom skrytý mesianismus, ozvěnu křesťanství, kterou je nakaženo i dost pohanů.
    Neopodstatněné vyvyšování se v situaci, kdy jsme naopak poníženi. Vlastním (ne)přičiněním.

    Jaká máme k dispozici zázemí? Kolik poháňat tlačíme životem kupředu? Jaké bohatství jsme vyprodukovali a dáváme ve prospěch celku?

    Nepřemohli jsme ani „přesilu“ v podobě zkorumpované vlády, a ta má jen něco málo přes sto hlav. Ani jediný politik nežije ve strachu před uctívačem Thora, Peruna či Taranise. Žádné pohanské jednotky neobléhají Hrad nebo neprosazují bezvadné fungování kterékoliv smysluplné činnosti nebo instituce, žádní pohanští právníci nežalují jedince zodpovědné za současný stav, OSN nevyhrožuje na popud jediného pohana České republice sankcemi za cokoliv. Nula. Nic.

    Co není vidět, neexistuje.

    • vonrammstein permalink
      Duben 26, 2012 8:03 pm

      „staletí trvající ublíženectví vůči křesťanům, zatímco nás ohlodávají kapitalisté“-první rozumná myšlenka, kterou jsem od Vás kdy četl.
      Ke zbytku Vašeho příspěvku: Chápu Vaši nespokojenost se situací, jsem na tom podobně. Ale pokud to chcete řešit pohanskými právníky či jednotkami, obléhajícími Hrad ( 😀 ) , tak jsem velmi, velmi rád, že proti naší miliardě nejste schopni dát do kupy ani těch thermophylských 300 🙂
      Člověče-smiřte se s tím, že ten váš elitářskej spolek nikoho nezajímá a buďte rád za těch 300. Na spolek zahrádkářů je to slušnej mančaft.

      • Wolos permalink
        Duben 26, 2012 8:17 pm

        Ani těch tři sta. Papír snese všechno.

      • vonrammstein permalink
        Duben 26, 2012 8:29 pm

        No tak vidíš. Odložte zbraně a vzdejte se. Na umění uznat porážku není nic nečestnýho. Já tě do jistý míry chápu-a do jistý míry jsem v situaci, která se analogicky podobá tý tvojí. Nevěř nikomu, s kým ses nikdy neocitl v boji.

      • Wolos permalink
        Duben 26, 2012 10:14 pm

        Vzdát komu? Prohráli už naši otcové.
        Což neznamená, že se začneme klanět mrtvole na římském mučícím nástroji, a posílat peníze do Vatikánu, ve hlubším smyslu také mrtvole. To by nás ani ve snu nenapadlo.
        Krev a půda zavazují. Nejsme jako poblázněná ustrašená knížata, která se chtěla bez boje podrobit řezenským biskupům a římsko-německému císaři.

        Jsme tu, a zůstaneme.
        Bez boje. Protože ten si pěkně vyžerete vy monoteisté. Muslimové už skupují kostely a přeměňují je na mešity. Bojuj hrdino, dokud vám ještě nějaké zbývají. Obětuj svůj život pro cizáky, vyceď svoji evropskou krev pro hamitské město Jeruzalém.
        Pro vlastní jsi cizincem, odetnul ses od svých kořenů, a jako strom odťatý od svých také uschneš. Jako losos, který nikdy nenaklade jikry tam, kde se vylíhl, neboť zamířil do jiné řeky, váben omylem, a tam nalezl pouze smrt na mělčině ve spárech lišek a havranů.

        Podobá i nepodobá. Ty ses o vlastní vůli stal kolaborantem s cizí okupační mocí. Ale ani mnoha staletí neučiní z okupace tradici. Zůstane navždy parazitem, pouštním červem živořícím v našich vonících lesích, a v posledku pouhou epizodou dějin.

        My zůstáváme věrní svým. Předkům i bohům, zosobňujícím neměnný řád přírody, platný miliony a miliardy let. A díky tomu také přežijeme. Neboť řád tíhne k rovnováze. A tento řád křesťané NIKDY neznásilní, byť by se snažili sebevíc.
        Nikdy nepřikáží Slunci, aby se odchýlilo ze své dráhy. Nikdy nepřimějí Měsíc, aby přestal svítit. Nikdy nedonutí stromy, aby přestaly kvést. Nikdy nezakážou sopkám, aby neburácely a nemetaly žhavé magma. Nikdy nevysuší oceány ani nerozkotají všechny hory. Nikdy nevyhubí vše živé. A dokud tu budou tyto, budeme i MY.

      • vonrammstein permalink
        Duben 26, 2012 10:38 pm

        Nebuď tak votřesně patetickej, Wole 😀 (to není urážka, to je správný skloňování vlastního jména Wolos 🙂 ). Já tvůj náhled do jistý míry chápu, i když s ním hluboce nesouhlasím. Ale když kolem sebe začneš házet miliardama let, liškama a havranama-jsi k smíchu dokonce i většině souvěrců. A slunce už změnilo dráhu. 70.000 svědků. Jenom se trochu zajímat.

      • Wolos permalink
        Duben 27, 2012 2:43 pm

        Rammstein: Po tom jakej jsem, ti je houby. Souvěrec nejsi, tak hovoř za sebe, hrdino.

        „A slunce už změnilo dráhu. 70.000 svědků.“
        Žádnej papeženec se o to nepřičinil, tak nedělej ramena.

        “ Já tvůj náhled do jistý míry chápu, i když s ním hluboce nesouhlasím.“
        Jako kolaborant s cizí mocí ani nemůžeš. Jsem si této ostré diference vědom, asi podobně jako ty.

      • vonrammstein permalink
        Duben 27, 2012 7:26 pm

        Jako kolaborant s Boží mocí můžu leccos 🙂 Já přece hovořím za sebe, máš potíže s pochopením přečteného?

      • Wolos permalink
        Duben 26, 2012 10:48 pm

        A jaké miliardě? Vás heretiků je mnohem méně. Tu miliardu, kterou zmiňuješ, ovládají přece satanisté 😀

        Navíc:
        „V lednu 2009 papež Benedikt XVI. přijal žádost bratrstva o zrušení exkomunikace uvalené na jeho čtyři biskupy a sňal ji. Bratrstvo v žádosti potvrdilo, že uznává papežský primát, kardinál Re v oznámení o snětí exkomunikace deklaroval nutnost urychleně dosáhnout plné jednoty mezi bratrstvem a katolickou církví“

        zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Kněžské_bratrstvo_svatého_Pia_X.

        Takže je vás nanejvýš několik desítek. Odpadlíků od navrátivších se odpadlíků. Žijících v blažené „exkomunikaci latae sententiae“, vědomém těžkém hříchu. Je pak „satanským duchem“ posedlý Halík, nebo spíše vy? 😉

      • vonrammstein permalink
        Duben 26, 2012 10:55 pm

        Rozhodně Halík. Já nejsem členem Bratrstva, abys zbytečně netápal. I když k němu mám blízko. Generální indult je platnej, tak se zbytečně neexponuj, ať ti nerupne žilka. Žádnej těžkej hřích se nekoná, nedělej ze sebe zbytečně setrvale blba ve věcech, kterým nerozumíš. Miliarda katolíků je fakt, kolik z nich je skutečně praktikujících-to si netroufám odhadnout. Ale přesilu máme slušnou.

      • Wolos permalink
        Duben 27, 2012 2:35 pm

        Vonrammsteine, hrdinou moc nejsi, když musíš jít za každou cenu s přesilou. To umí každej srab.
        K těžkému hříchu ses mi přiznal sám, tak se nedělej.

      • vonrammstein permalink
        Duben 27, 2012 7:29 pm

        To je chyba moje, ne systémová. Pracuju na nápravě. Přesila je docela dobrá věc, když chceš vyhrát 🙂 Pokud ti ovšem připadá lepší hrdinsky padnout s hrstkou věrných, je to tvoje rozhodnutí a já ho plně respektuju. Ostatně i já jsem menšina ve většině 🙂

      • Wolos permalink
        Duben 27, 2012 9:09 pm

        Tak si dál hraj na válku jako malej Jarda. Jsi stejný jako pohané, co furt bojují s přízraky minulosti, jen na opačné straně barikády.

      • vonrammstein permalink
        Duben 27, 2012 9:27 pm

        To budu, spolehni se.

    • Gryf permalink
      Duben 26, 2012 8:36 pm

      Křivdíš nám, Wolosi. Sehnat 300 podpisů není nepřekonatelný problém; srazy a setkání jsou a budou; a literatura taky bude.

      • Wolos permalink
        Duben 26, 2012 9:45 pm

        Gryfe, nekřivdím. Podmínkou je 300 praktikujících. Nikoliv víkendových. Kolik jsi jich potkal sám? 20? 40? Z toho polovinu „sluníčkových“ a polovinů „radikálů“?

        Nebudu víru v něco (myšlenková převaha, odhodlanost) tlačit tam, kde reálně nic nevidím, nebo vidím málo (a to málo je pochopitelně třeba ocenit i přes zdrcující a asi i sžíravý pohled, který prezentuji).
        Kritika je pro mě základem lepší budoucnosti. Do vlastních řad, protože tam se rodí budoucnost, ne v temných kobkách klášterů páchnoucích myšinou, ani u prelátů, jimž je zakázáno se rozmnožovat. Tyto slouhy italské šlechty ať vezme čert, splnili svůj úkol, nahrazují je muslimové. Ale my si ten luxus dovolit nemůžeme.

      • Aurelius Nordenstern permalink
        Duben 27, 2012 3:55 pm

        a teď pozor! v pravoslavném Řecku doposud probíhají pohanské rituály… těžko říct, zda kontinuelně už odedávna, či zda jde obřad moderního střihu, jako novodobá olympiáda…. nicméně konkrétně v Epidauru lze obětovat Asklepiovi- má v troskách tamního chrámu dokonce své kněze, ale nepotrpí si na turisty! v Olympii se lze zúčastnit dokonce taurobolie (podstoupil jsem) a oběti na místě, kde stával Diův chrám (zápalné)- přesně tam, kde býval oltář, který popisuje např. Pausaniás… opět- nesmíte dávat příliš najevo, že jste turista, který hledá něco pro zábavu- je nutné se předtím postit…. je to už moment…ano je to už 16 let co jsem se stal helénikem… v Řecku… je to taujné- popové nemohou novopohanům přijít na jméno: bohužel kontakt na spolubratry jsem ztratil- tehdy ještě nebyly mobil

      • Aurelius Nordenstern permalink
        Duben 27, 2012 1:21 pm

        Jen za sebe (= + moji známí, kteří sympatizují s původními kulty /hlavně severskými a keltskými- jsem mezi nimi zřejmě jediný helénik/ mohu připojit 5-10 podpisů

      • Wolos permalink
        Duben 27, 2012 2:36 pm

        To je dobře 🙂 Brzy se budou hodit. Osvětlit mohu v emailu.
        kontakt: wolos.s@seznam.cz

      • Symmachus Alexandrinus permalink
        Duben 29, 2012 6:59 am

        rád bych se blíž poznal s dalším českým helenistou, pokud bys měl chuť, napiš mi na symmachus(zavináč)seznamtečkacz

  20. vonrammstein permalink
    Duben 26, 2012 7:05 pm

    No-já jako křesťan nic o pokoře a usmíření neblekotám, já jsem připravenej střílet. Asi znáte „křesťany“ jenom z ČT. Jestli si děláte náhled na křesťanství podle satanisty Halíka, havlisty Malého nebo liberála Duky, tak se Vám ani moc divit nemůžu. Ale oni nereprezentujou skutečný křesťanství, jen jeho úpadkovou formu.

    • Dorian permalink
      Duben 26, 2012 7:12 pm

      Copak teprve ti kteří si dělají náhled na křesťanství podle hipíka Ježíše 😀

      • vonrammstein permalink
        Duben 26, 2012 7:26 pm

        Ech…?

      • Dorian permalink
        Duben 27, 2012 12:48 pm

        Když může být Halík označený za satanistu proč by nemohl o lásce a odpuštění kázající Ježíš označený za hipíka ? To jak mnozí křesťané odmítají učení Ježíše mi přijde úsměvné a pokrytecké.

      • vonrammstein permalink
        Duben 27, 2012 1:31 pm

        Na tohle je škoda slov.

      • Wolos permalink
        Duben 27, 2012 8:57 pm

        Dorian: Trefa do černého 🙂

      • Dorian permalink
        Duben 28, 2012 12:24 pm

        Vonrammstein: Hele tak mi teda pověz o čem je křesťanství než o pokoře a lásce ? Nový zákon je pro tebe blábol ? Křestan co se chová podle Ježíše aspoň nelže sám sobě, ale křesťan co jeho učení překrucuje aby mohl být křesťanem je skutečně ubožák

      • vonrammstein permalink
        Duben 28, 2012 3:00 pm

        Najdi si starší debaty na Bratrství. Nebudu psát ty samý věci furt dokola. Napiš mi, co přesně překrucuju, to by mě moc zajímalo.

      • Dorian permalink
        Duben 28, 2012 5:40 pm

        „Já však vám pravím, abyste neodporovali zlému , ale když tě někdo udeří do tvé pravé tváře, nastav mu i druhou“ Třeba tohle v evangeliích není ? Samozřejmě že to má nějaký kontext, ale udělat z toho heslo agrese je skutečně myšlenkový přemet

      • vonrammstein permalink
        Duben 28, 2012 6:06 pm

        Hm. Ono je tam taky spousta jiných pasáží, který říkají něco jinýho. Jak pravíš-záleží na kontextu. Ježíš navíc hodně mluvil v podobenstvích, nesmíš všechno chápat úplně doslovně.

    • Wolos permalink
      Duben 26, 2012 8:16 pm

      Pýcha, postihující lidi v těžkém hříchu. Následek? Papežštější než papež, andělštější než andělé. Ve skutečnosti bludné duše, neschopné dostát nárokům vlastní víry, o to víc komandující a odsuzující lidi kolem sebe.
      Takoví nemohou být ve svém životě nikdy opravdu šťastní. Pokora a usmíření ke křesťanství patří, a neblekotáš-li o něm, jsi buď heretik, nebo apostata.
      Být pochybujícím Tomášem ve světě, kdy katolický mocenský projekt italské černé šlechty (rody Colonna, Massimo, Orsini, Pallavicini, Borghese, Odescalchi a Ludovisi, včetně papežských rodů Savelli, Caetani, Aldobrandini a Conti) upadá, a bude nahrazen, je zbytečný a sebedestruktivní luxus, minimálně pro křesťana, po němž se VYŽADUJE víra. Slepá víra.
      Za ni si pak budují okázalá sídla, a žijí poklidným luxusním životem nobility.

      Své nástroje po použití zahazují. Jakožto heretik (schismatik?) či apostata jsi na jejich samém okraji, bez vyhlídky na lepší budoucnost, neuvedeš-li svůj život v soulad s jejich doktrínami.

      A není od věci si všimnout, že poslední dobou je cosi jinak. Mezi posledními papeži jsou Polák a Němec, nikoliv Italové. Impérium se drolí a restrukturalizuje do svaté římské EU – mutanta mezi křesťanstvím a komunismem sovětského typu, s notnou dávkou byrokracie. Tedy v to, proti čemu bojuješ.

      • vonrammstein permalink
        Duben 26, 2012 8:33 pm

        Viditelně víš o křesťanství hovno, pohane.
        S posledním odstavcem souhlasím-s výjimkou národnosti papežů. Ta nemá význam.

      • Wolos permalink
        Duben 26, 2012 10:38 pm

        Uvítám argumenty, „křesťane“. Ne exkrementy.

        Evidentně nevíš, kdo za celým projektem, jehož jsi slouhou, byť heretickým, stojí. Nevěš hlavu. Neví to ani většina Tvých spoluoveček, protože po tom ani nepátrá, spokojujíc se se slepou vírou v italské pastýře, kteří v pravý čas vycítili příležitost, a dali prostor (prostřednictvím svého císaře Konstantina) malé galilejské sektě, která shrabala svoji „nauku“ z útržků cizích textů po celém blízkém východě, a začala jí říkat radostná zvěst, zaměřujíc se na pouliční lůzu, která ráda uvěří každé báchorce o tom, že ji má někdo rád (tato sugesce spolehlivě funguje na každého, kdo je na okraji společnosti, osamocen, sláb či nemocen). „Radostná zvěst“ je ovšem reálně manipulací nejhrubšího zrna, neštítící se ničeho.
        Na tom pak italští potentáti a jejich pochlebovači vybudovali pohádkové bohatství i moc nad celými národy a kulturami, „duchovno“ je jen maskou pro vnější pozorovatele.
        Maskou zakrývající patologickou nenávist k přirozenosti, rozmanitosti a existenci jako takové, a proto se upínající k „životu“ po smrti, nekromancii (zmrtvýchvstání, vzkříšení mrtvých) a uctívání ostatků zemřelých. Křesťanská fascinace smrtí, násilím a zvůlí moci je evidentní. Dějiny toto dokladují.

      • vonrammstein permalink
        Duben 26, 2012 10:39 pm

        Ty máš evidentně nějakou fobii z Italů. Copak ti provedli?

      • Wolos permalink
        Duben 27, 2012 2:53 pm

        Když začneš rozkrývat mocenskou síť, která se dějinami křesťanství táhne jako pevná nit, pochopíš. Do té doby si blekotej jak chceš. Na diskusi musí být dva.

      • vonrammstein permalink
        Duben 27, 2012 7:23 pm

        Ale to já přece vím. Jen nechápu souvislost, ve který to opakovaně zdůrazňuješ. Ono se těžko diskutuje s někým, kdo mele pár frází furt dokola.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

%d bloggers like this: